به گزارش روابط عمومی موسسه آوای توحید، در آخرین جلسه از درس الهی نامه خواجه عبدالله انصاری در مدرسه حضوری و مجازی آوای توحید از زحمات استاد زنجیر زن حسینی «زید عزه» که زحمت تدریس این درس را برعهده داشتند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

استاد میثم زنجیر زن حسینی در علوم عقلی از اساتید متعددی بهرمند گردیده اند؛ درس اسفار را غیر مباشرتا از حضرت آیت الله جوادی آملی استفاده برده و با اساتیدی چون حجه الاسلام احمد عابدی، حجه الاسلام یزدان پناه، حجه الاسلام حسینی آملی، حجه الاسلام عباسی خراسانی که همگی از شاگردان بارز آیت الله حسن زاده آملی هستند حشر و نشر داشته و بعد از استفاده از دروس متعارف حوزه به تحقیق آثار فلسفی از زمان ارسطو تا علامه طباطبایی می پردازند و یک مجموعه بیست جلدی فلسفه را به نام ” لباب الحکمه” که گزیده ای از دویست کتاب فلسفی است را گردآوری می نماید. ایشان از سال 1388 تدریس خویش را در سطح عالی حوزه علمیه قم آغاز کرده و هم اکنون نیز به تدریس علوم عقلی و نقلی اشتغال دارند.

لازم بذکر است بعد از پایان ترم دی ماه درس سرالصلاه امام خمینی«ره» توسط استاد زنجیرزن«زید عزه» در مدرسه حضوری و مجازی آوای توحید برگزار خواهد شد، علاقمه مندان می توانند برای ثبت نام به شماره 09919223583 در ایتا پیام ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *