شروع ثبت نام اعتکاف ویژه شهرستانی ها در شهر مقدس قم.

شرایط و لوازم اعتکاف موسسه علمی تربیتی موسسه آوای توحید :

موسسه­ علمی ­تربیتی آوای توحید در جهت رشد معنویت،اخلاق و ارتقاء معرفتی جامعه درصدد برگزاری برنامه معنوی-علمی اعتکاف در «ایام ­البیض»رجب­ المجرب برآمده تا با اجرای مراسمات علمی و عبادی علاوه بر پایش این سنت مبارک اهل­بیت به نشر معارف حقه الهی بپردازد.

برنامه اجرایی موسسه آوای توحید در این سه روز(13،14،15رجب) علمی_معرفتی است و اوقاتی جهت مناجات و عبادات فردی معتکفین بصورت آزاد در اختیار معتکفین قرار داده می­شود.

برنامه ­های معنوی مرسوم در اعتکاف از جمله قرائت ­قرآن،مناجات، مراسمات اهل­بیت، اعمال مخصوصه ام ­داود برگزار می­گردد و رعایت احکام اعتکاف(عدم خروج غیرضروری از محل اعتکاف) بر معتکفین واجب است. در تمام وعده­ های غذایی (سحری،افطاری،میان­ وعده) در طی سه ­روز اعتکاف از معتکفین پذیرایی می­شود.

معتکفینی که تایید نهایی شدند و پیامک تایید ثبت­نام را دریافت نموده­ اند. در تاریخ دوشنبه 25بهمن 1400 مصادف با 12 رجب ­الحرام در طی ساعات 19 تا 23 در مسجد محل اعتکاف حاضر باشند.

برنامه ­های موسسه­ ی آوای توحید در اعتکاف علمی ­معنوی عبارتند از  حلقات معرفتی و کلاس درس اخلاق و تفسیرانفسی، جلسات گفتگووگفتمان،مسابقه کتابخوانی… و مشاوره می­ باشد. شرکت در برنامه ها برای معتکفین اجباری است.

علاقه­ مندانی که ساکن قم نیستند میتوانند با قید روزه نذر در این مراسم معنوی حضور پیدا کنند.

برنامه اعتکاف موسسه آوای توحید برای برادران و خواهران است و با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می­گردد.

علاقه ­مندان می­توانند فرزندان خود را همراه خود بیاورند اما هزینه خوراک و وعده­ های غذایی کودک بالای دو سال باید حساب شود و وسایل بازی کودک آورده شود.

لوازم ضروری و مقدار کمی اسباب سرگرمی برای خردسالان همراه داشته باشند.

خود افراد باید موظفند از کودکان خود نگهداری کنند.

برنامه­ های مخصوص کودکان نیز تدارک دیده شده­است.

مبلغی که از عزیزان دریافت می­شود تنها کمک هزینه­ای جهت برگزاری بهتر مراسم است. موسسه آوای توحید با همکاری خیّرین موفق به برگزاری این مراسم معنوی گردیده است، لذا از مؤمنان دغدغه ­مند خواستاریم در جهت هرچه بهتر برنامه اعتکاف نذورات فرهنگی خود را به شماره کارت 6037997750001415بنام موسسه ­آوای توحید واریز نماید.

در صورت مخالفت ستاد ملی کرونا مراسم لغو و مبلغ علاقه­ مندانی که ثبت­ نام کرده­ اند عودت می­گردد.

در صورت نیاز  به لغو فقط تا شنبه 23بهمن مبلغ عودت می­گردد.

معتکفین وسائل شخصی و بهداشتی خود (الکل،ماسک،پتو،متکا،مسواک،حوله و وسائل کودکان…) را همراه بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *